Jobbat som ett as!

Ett tag sedan jag skrev nu, har blivit jädrigt mycket jobb denna vecka! Har jobbat dubbelpass i veckan, först på dagis och sedan i butiken. Så man kan säga att det har blivit 12-timmars arbetsdagar, men vad gör man inte för stålarna liksom? Iaf, ska jobba imorgon också, i butiken...och jag har fått påtryckningar av brudarna på jobbet om att gå ut också. Ska jag? Ska jag inte? Det lutar åt att jag ska iaf...

Patrik har även fått lite jobb här i veckan, han ska till Göteborg och jobba med mammas arbetsgivare. Dom ska bygga kapell (alltså, stora jädrans tält typ...som på gatufesten ungefär, om jag inte missförstått?). Iaf, det blir skitbra, för då tjänar han ju lite stålar också, vilket han är i stort behov av, då hans sparpengar precis tagit slut.

En sjukt bra grej hände igår! Fick äntligen deklarationen...jag ska äntligen FÅ TILLBAKA pengar! Har ni hört på maken?! Jag har alltid fått betala, men denna gång ska jag FÅ pengar...jag är helt förstummad! Det roligaste av allt, det är närmare 10 000kr jag ska få tillbaka dessutom! Känner mig rätt lycklig över det.

Näe, nu sitter jag och väntar på att min polare Cristoffer ska ta och bli klar någongång! Vi ska hänga hos honom ikväll och se film med hans polare och Rebecca...ja, för er som inte vet, så har vi alla jobbat ihop på Siba och vi saknar varandra så mycket, så nu ska vi försöka ändra på det..haha!
Jamen, hade så bra då! Hejs!

Kommentarer


Publiceras ej