Woho, peppad!

Ikväll har jag varit och kört ett Core-pass, intensiv rygg- och magträning på 30 minuter. Det var riktigt seg träning och man blev alldeles skakig i magen. Så det vill jag fortsätta med, känner mig verkligen peppad med träningen nu. Ska nog börja gymma snart igen, då det blir lite lugnare med skolan. Har en intensiv pluggvecka till, sen blir det praktik, så då ska jag nog börja gymma...kanske med Linda? ;P

Idag blev vi bjuden på god middag hos Ylva (Patriks mor), fick fläskfilégryta med ris, typ thailänskt för det var starkt! Riktigt gött, till efterrätt fick vi blåbär/hallonpaj med vaniljvisp! Tur man tränar!

Och imorgon ska vi till Chris No Moneymaker, för Sandra ville bjuppa oss på middag. Blir göttigt! Hörde något om bakad potatis...smarrigt!

Nu åter till pluggningen!

PS. Idol är roligt, men mest Anders Bagge...he's funny man!


Slänger med en sommrig bild ifrån Angies möhippa!
Jag ska förresten lägga upp bilderna ifrån det så ni får se.

 

Kommentarer


Publiceras ej