Stolt som tuppen!

Imorse var jag uppe före tuppen iaf, kl 06.00 klev jag upp för att dra till Hälsohuset och köra en timme pilates. Måttligt jobbigt att komma upp eftersom jag såklart inte kunde somna för ens vid två i natt. Blir alltid så när jag har saker för mig på mornarna, irriterande! Har tränat på bra denna vecka och nästa ser likadan ut. Nu är jag träningsledig imorgon, men på söndag blir det fightnight igen.

Käken har faktiskt börja läka nu av sig själv, så kanske slipper åka på sjukhuset ändå. Får se om det fortsätter bli bättre, idag har jag bara pyttelite ont när man vickar på käken, men jag kan gapa nu iaf.

Pluggningen går seeegt som bara den! Det är riktigt jobbigt nu, även fast jag har en lättläst bok just nu, är det för mycket att anteckna. Man blir så trött! Jag har iaf jobbat på hårt ändå, har inte slappat en ända dag och jag har fått mycket gjort, men jag kommer verkligen njuta när jag får slappa...när nu det blir?

Var in på stan en sväng nu på eftermiddagen också, Patrik skulle hämta lite grejer på skolan. Så hämtade vi ett spel han hade förhandsbokat och då träffade vi först på Angelica på hennes jobb (Åhléns) och sen Bella och Niska som satt utanför och slöade. Sen blev det karraköpning på Videomix och sen Subway till middag.

Och nu blir det...trumvirvel....Pluggning! Sedan paus för Idol.
Hejs!


Idag ser jag ut såhär, redan less på helluggen!

Just det, min lillebror ringde med världens bästa nyhet! Han har fixat en overhead till mig och honom, så nu kan man måla skitläckra stooora målningar! Ibland är han för bra min lillebror, kärlek! 

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-09-12 13:19:50

Hej, nja de går så där. Jag tycker böckerna tar upp mycket av de vi redan läst förra terminen, så jag känner mig bara så less på de just nu. Själv då?? Pussssss

Postat av: lindy

Publicerad 2009-09-13 20:40:12

Dom jag lagt ut i inlägget tror jag var 10 minutares. Men vi gjorde även några 5 minuters och 1 minuters :-)

Postat av: lindy

Publicerad 2009-09-13 20:53:28

jag vill också ha en overhead!!!


Publiceras ej