Käkproblem.

Idag har jag varit hos tandläkaren för andra gången inom kort tid. Jag har fått problem med käken och det gör väldigt ont när jag gapar, vickar eller pressar igen käken hårt. Har haft ont nu i 1 ½ månad ungefär, så jag har fått gått på Ibumetin/Ipren-kur sen dess, men det har inte blivit bättre. Nu har jag iaf fått en remiss till käkkirurgen på sjukhuset, så dom ska få ta en titt och köra röntgen, så jag kan få reda på om det är allvarligt eller inte. Man blir ju lite närvös när det inte häver sig, en sträckning känns som att dom brukar gå över efter kortare tid. Aja, tänker inte spekulera i detta för ens det är gjort och jag fått ett svar.

Men annars såg mina tänder riktigt bra ut, inget hål, ingen början på kariesbildning eller något. Så det är som det ska! Fick beröm för tandborstningen också, heller inget ovanligt. Sen var det bara att betala och se glad ut...svindyrt!

Annars sitter jag och pluggar för fullt, skittråkigt! För mycket att läsa, kan verkligen inte förstå hur man ska hinna. Plus att litteraturen är sjukt jobbig...som vanligt! Men, men...bara att ta sig igenom.
Nu ska jag fortsätta. Hejs!

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2009-09-07 21:35:53

Ja va också hos tandis idag, började nästan gråta när ja skulle betala hualigen :P

Postat av: Micke

Publicerad 2009-09-10 12:22:15

Säg åt Patrik att vara lite varsam så går det där med käken säkert över :D


Publiceras ej