Besök, renovering och hunger.

Jag är utan bil denna vecka, lillebrorsans bil har gått sönder igen. Vad gör man inte för familjen liksom! Har varit hos mamma i helgen och hjälpt till med köksrenoveringen, Patrik la golv och jag och mamma skruvade ihop massa IKEA grejer. Nu är det bara brorsans jobb kvar med målning och spackling, sen ska vi skruva fast alla skåp och bänkar m.m. Det blir skitabra! Ska bli riktigt spännande och se hur det blir när det är färdigt.

Idag fick jag finbesök utav Angen och Algot! Hans mor och jag surrade lite skit medan Algot låg och tränade musklerna på golvet. Katterna tyckte han var mycket mystisk, det var första gången dom träffade en bäbis. Trodde Sigge skulle ta en tugga av Algots huvud där ett tag. Han liksom fastnade med nosen på Algots huvud, tyckte nog han luktade gott! 

Nu är jag grymt hungrig, men tror jag ska vänta tills efter träningen med att äta.
Aja, hejs!

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-09-30 18:30:52

Tusen tack vännen..du var en av de få som kom ihåg mig :) hehe!

Hur går det föresten att plugga??

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-10-01 11:30:35

Hehe, men du läser den iaf..de gör ju inte min pojkvän. Han kom på de igår kväll näs vi skulle sova ;P hehe!!!! Jo känner exakt lika som dig när de gäller pluggandet. Men jag hoppas jag får min böcker idag eller imorgon så att jag kan börja läsa lite ihelgen..vore skönt att böra lite iaf...

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-10-02 10:52:58

Hehe, jo man saknar ju er när man är här hemma ;P Tänkte på dig idag igen och Pernilla, de är synd att ni bor så långt borta :( Jag ska nämligen ha dildo party om 4 veckor..hade varit roligt om ni kom..men jag förstår resan. Men jag får väl berätta för er sen ist ;P


Publiceras ej