Muse!

Har lite bloggtorka, just nu. Det är lite stressigt och jobbigt i mitt liv, så tiden räcker inte till. Men saker och ting kommer förbättras snart...det ser jag fram emot!

I helgen åkte jag, brorsan och Tea till Stockholm med bil, för att gå på konsert. Vi såg Muse och det var den bästa konsert jag varit på hittills! Det var coolt och annorlunda, sångaren i bandet sjöng helt makalöst bra! Ja, det var helt underbart bra alltså och lita inte på tidningarnas reviews, för dom stämmer inte! Jag önskar jag kunde se om hela konserten.

Har lov nu i en vecka, innan jag fortsätter med praktiken. Men lov kan jag inte säga att jag har, då jag har fullt upp hela veckan. Ska försöka beta av det mesta, så fort jag kan.

Aja, nu ska jag göra någon nytta.
Hejs!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-10-27 22:22:27

Ja med! :D

Målade om hemma i hallen. Gick ju finfint :)

Puss o Kram!

Postat av: lindy

Publicerad 2009-10-28 22:28:30

Tack! Den är gjort i olja

Postat av: lindy

Publicerad 2009-10-29 15:11:47

Jag är nog också en mer akrylmänniska, men nu när jag lärt mig tycker jag det är skoj :-) Så nu väger dom mer jämnt hehe


Publiceras ej