Utmaning...

1. Hur gammal är du om fem år? 28.
2. Vem var den sista du träffade? Patrik och FJ.
3. Hur lång är du? 157cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Transformers 2 tror jag det var, kan ljuga också...
 
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja, det går så bra så. Va skoj, massa mys å idol! Blir king! Puss å godnatt!" Till Bella.
7. Vad är dagens planer? Dom är long gone, men ska nog se någon serie.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms antar jag, men ringa är väl bättre.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, sedan jag var 10.
10. När såg du senast din mamma? Ja, i förrgår tror jag.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön.
12. När vaknade du idag? Kl. 7.00, snoozade en gång.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat...hm, vet inte.
14. Vilken är din favoritplats? Mitt hem.
15. Vilken plats föredrar du minst? Något obehagligt ställe, kan inte komma på något nu.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag HOPPAS jag har ett bra jobb, bra med pengar, ett hus, kanske en minatyr av mig själv och att jag och Patrik fortfarande är tillsammans...
17. Vad skrämde dig som barn? Inte så mycket, var rätt orädd som barn...gillade kanske inte att gå i skogen under mörkertimmarna då, men vem gör det?
18. Vem fick dig att skratta senast? Vet inte...jag är inte så himla skrattig just nu.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag har aldrig själv ägt en (förutom Bond 007 vinylen som jag gjorde fodralet till en tavla, som nu hänger i min hall), men jag har tagit mamma och pappas gamla och använt som dekoration på rummet.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Den stationära fick mamma och nu har jag en laptop.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, ibland pyjamas om det är kallt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4, två var.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, Medelpad.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp, men inte ofta.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i skor under sommaren, strumpor i skor under vintern.
26. Är du social? Ja, ibland för social.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Cookie Dough.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli glad, sedan investera i någon bra aktie eller fond kanske, iaf lite av det. En mille är inte så mycket pengar.
29. Tycker du om kinamat? Ja, bästa stället är faktiskt här i Timrå, trott eller ej. Asia Foodhouse is the shit!
30. Tycker du om kaffe? Jo, men jag dricker mest bara när jag blir bjuden.
31. Vad dricker du till frukost? Te och Glocken multivitamin juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid närmast dörren.
33. Kan du spela poker? Ja, men inte som proffsen.
34. Tycker du om att mysa? Ja, det gör jag. Älskar när någon håller på med mitt hår eller nyper mig i fläsket.
35. Är du en beroendemänniska? Av vad? Har inga pengar satt...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Öhm, njäää..tror inte det.
37. Vill du ha barn? Jo, men det kommer nog aldrig att hända...
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet iaf.
40. Föredrar du havet eller en pool? Alltid havet, men har inga problem att bada i pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Näe.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Sushi.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Henke, min farbror...han är sjukt rolig.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har två stora ärr på vardera smalben, efter att Ebbe fick panik i trappuppgången en dag när vi skulle ut, det kom blod...
47. Vad har du för ringsignal? Sex and the city themet.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte...mamma har säkert.
49. Flirtar du mycket? Inte direkt, inte på allvar isåfall.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Dom togs hemma hos Micke och Angen, förra året på hemmafest.
51. Kan du byta olja på bilen? Säkert, men jag har inte gjort det än.
52. Har du fått fortkörningsböter? Näe, men idag fick jag min första parkeringsböter, fast jag hade parkeringslapp, det var mystiskt och jääävligt irriterande, ska ringa imorgon.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag håller på att läsa Flickan som lekte med elden just nu, innan den var det nog Bärnstenskkikaren.
54. Läser du dagstidningen? Nej, jag orkar aldrig ta mig tid.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Näe.
56. Dansar du i bilen? Nej, jag sjunger mest.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio guld, byter hela tiden nu...är så less alla stationer.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hm, det var väl något om skolan som vanligt.
59. När var du i kyrkan senast? När Angie gifte sig, alltså i somras.
60. Vilka personer utmanar du? Helldorf och Angen

Kommentarer

Postat av: Vicky

Publicerad 2009-10-19 21:24:27

Är på Lidl i Timrå :)


Publiceras ej