Bara massa gnäll och orkeslöshet.

På måndag börjar praktiken igen, ska ha fem veckor denna gång. Jag är inte så taggad inför det, men ska försöka tänka positivt, det är ju bara så mycket annat runt omkring, så man kan liksom inte ha kul. Jag har tusentals böcker och uppgifter att göra denna gång med, men jag har inte öppnat en enda bok under min första vecka hemma. Jag har varit rädd att jag ska bränna ut mig, för jag har verkligen stressat under dom två veckor vi hade hemma, så jag känner mig helt färdig! Har tänkt ett antal gånger att jag inte pallar mer, men jag försöker iaf. Det här med att plugga på universitet är inte kul och det är fan inte en dans på rosor alltså! Jag kan bara inte fatta hur jag ska orka tre år till? Det är absurt och det blir ju inte lättare, det har bara blivit värre! Aja, jag ska kämpa på iaf.

Annars då? Sett Transformers 2 ikväll, den är grym! Action rätt igenom, vilket jag gillar!
Ätit massa godis och grejer hela helgen, men imorgon blir det fightnight, så det mesta av det jag ätit försvinner kanske.

Önskar just nu att jag vann en jäkla massa pengar, så jag slipper plugga och bara leva mitt liv! Jag vill så mycket annat just nu...

Trodde alltid att jag skulle bli något stort...börjar tvivla på det.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-10-04 21:28:44

Ähh, man tvivlar alltid på hösten :P KÄMPA KÄMPA!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-04 23:31:46

Jag har backmans bok, lånad. Men jag tog mig alldeles för lite tid för att hitta vad som skulle vara vart.. det jag skrev i texten var nog rätt, men sista sidan, förskräckligt! Kopierade bara o klistrade in, det skulle stå kapitelreferenser stod det, så jag skrev in alla sidor o samma bok massa ggr.. phuuui. Hann inte kolla på ditt dokument då, för det är på serkans dator o jag satt på min egen.. sååå... det blir nog ett F pga den jäkla skitreferenslistan.

Postat av: Tina

Publicerad 2009-10-06 23:37:01

man skulle visst skriva en bok flera ggr, eftersom det är antologier jag läst så är alla texter skrivna av olika författare :P jag gjorde fortfarande en massa fel, men jag verkar inte ha varit ensam om det iaf! :) hur går praktiken på vivsta?


Publiceras ej