Vilken dag!

Wow, en sån dag jag haft!

Blev väckt tidigt på morgonen av okända samtal, blev förbannad över att jag inte kunde se vem det var. Somnade om en stund, men sen ringde det igen...det var sjukhuset. Jag hade beställt en remiss för ett tag sedan, då jag hade så himla ont i käken, trodde något var helt galet. Det gick dock över, sen har jag helt glömt bort det där. Men jag avbokade iaf tiden. Jag klev upp och käkade lite tacopaj till frukost, för mjölken var slut och jag orkade inte gå upp och handla. Sedan drog jag igång som en virvelvind här, grovrengjorde badkaret med kalkavlösning och rengjorde väggarna samtidigt, gjorde rent fläktfiltret och städade köket, pysslade lite och jobbade även på min bloggdesign som nu är klar. Så nu är det bara Patriks jobb kvar, så bloggen är väl klar om ett år eller så.

Åkte in och hämtade Patrik på hans jobb, sen ställde jag mig och lagade the worlds goodest food ever! Jag lagade helstekt flärre i ugn med rösti och hemmagjord svampsås, som jag gjorde på trattkantarellerna vi fick utav Patriks mor. Det blev så smarrigt att vi nästan slickade på tallrikarna. Busenkelt att laga också!

Bella och Niska var här ikväll och hängde med mig, vi tittade på Twilight och dom tyckte den var bra. Så när New Moon kommer ska vi gå och se den tillsammans.

Imorgon kommer pappa hit och ska hjälpa mig med bilen, så han ska få sig lite mat hade jag tänkt. Vi ses ju i princip aldrig satt...

Just det, på onsdag ska jag förhoppningsvis åka och köpa en bokhylla till datarummet, som jag hittade på blocket.
Hejs!

Kommentarer


Publiceras ej