Typiskt när man verkligen vill ha något!

Snyyyft! Jag har hittat klänningen jag vill ha på nyår, men såklart så finns den inte i min storlek! Jag har mailat nu och kollat om dom ska få in den på nytt iaf, men det verkar inte som om jag ska ha några förhoppningar. Hatar verkligen när man hittar något man verkligen vill ha och så kan man inte köpa det! Jag har ju en backup än så länge, men nu har jag ju hittat en jag vill ha...morr! Vad orättvist.

Hade även så tråkigt här på kvällskvisten att jag tog mig en promenad med Angie, sen for jag in till stan med henne och Jonas och hämtade Angies päron, som varit på spa på Södra. Mysigt värre, fast det luktade inte så gott i bilen när dom började andas. Dom hade varit ut och käkat med grannarna och fått i sig lite av det goda. Men huvudsaken att dom haft en mysig dag, det förtjänar dom!

Fick nåt kryptiskt sms av min kära mor idag också, jag förstod inte ett jota av det. Måste ta reda på vad hon menade imorgon. Något med julbord, kläder och julklappar?

Aja..Adios allesammans!


Jag en lördagkväll, som måste ha varit den tristaste hittills.



Kommentarer


Publiceras ej