Fredagsmys.

Nu på förmiddagen har jag varit en sväng på OK för att göra bilen vinterklar. Fyllde på med glykol och vatten, fyllde på spolarvätskan och kollade oljan. Min kära far lurade mig dessutom. Han påstod att det var tomt i glykolbehållaren, men det var ju till och med över minimumstrecket! Så jag ringde och gjorde honom till åtlöje!

Idag är det freeeeedag! Ikväll ska jag vara med Angie, i vanlig ordning. Idolmys! Men jag tror faktiskt jag ska göra hemmalagad lasange till middag. Det var längesen jag gjorde det och det är ju så gott! Tror Patan kommer uppskatta det.

Försökte åka och hälsa på min kära farmor efter jag grejat med bilen också, men hon var ju såklart inte hemma. För en gångs skull när jag tar fingrarna ur röven...men men. Får bli någon annan dag det.

Just ja, inbjudningarna är utskickade - Check!

Adios!

Kommentarer


Publiceras ej