Ett par jobbiga dagar.

Pust! Som ni märker har jag haft ett par jävligt jobbiga dagar här i veckan. Jag försöker se allt positivt (hur man nu gör det?) och sökte iaf ett jobb igår. Ska fortsätta att söka jobb som en dåre! Hoppas att det löser sig lite illa kvickt, så jag slipper göra av med alla mina sparpengar! Om det händer, då blir jag verkligen ledsen.

Ikväll ska jag iaf gå och se New Moon med Tea, Bella och Niska. Men innan dess ska jag träna med FJ på gymmet. Förmodligen kommer jag inte kunna röra mig efter, men det får jag ta.

Blev inte så långt inlägg, kanske uppdaterar senare. Hejs!

Kommentarer

Postat av: City

Publicerad 2009-11-25 13:38:43

Hejsan!

Jag är en av Sveriges nästnästnäst största bloggare. Jag har en liten frågestund http://gatc.blogg.se/2009/november/fragestund.html#comment . Har du lust att medverka?



Kram

Postat av: Tina

Publicerad 2009-11-25 22:56:52

Usch, låter inte som nån vidare situation du hamnat i =/ Du har ingen lust att gå tillbaka till Siba? Vad tyckte du om new moon?


Publiceras ej