Intrigerna på morsans jobb...

Skjutsade mamma in till stan ikväll för att hon skulle gå på julbord med jobbet, på MS Medvind. Hängde med Tea och Angie och såg Idol medan mamma åkte omkring på vattnet. Jag fick t o m se klart på Idol innan hon ringde, så det gjorde mig glad. Morsan hade varit med om en hel del intriger på båten, hennes chif blev klapp och började bråka med en annan från deras jobb. Dom lekte Alfahannar och rev sönder båten, haha. Slutade med polishot och hennes chif fick betala skadorna på båten dom åstadkom. Sen fick jag skjutsa hem två pojkar och mamma hem, innan jag fick komma hem. En av pojkarna tyckte jag kunde börja jobba med dom, så det blev fason på jobbet deras, haha! Ja, herregud!

Tråkigt att Calle och Mariette stod mot varandra ikväll, jag älskar båda två och ville att Tove skulle åka! Men Mariette ligger uppe på Spotify, för er som vill lyssna på hennes album "MaryJet - In this skin". Man vet ju att det kommer gå bra för alla som är med i top fyra ändå! Så I guess att det inte kvittar vem som åker längre. Men jag vill att Calle är kvar lite längre iaf, tvåa tycker jag!

Just det, New Moon var jättebra tycker jag! Snyggt gjord och trots att böckerna är sjukt mycket bättre, så är det ändå grymt bra jobb på filmen! Jag jämförde ingenting faktiskt...men jag kan stänga av när jag ser filmer jag redan läst böckerna på, så det är ju en fördel!

Lyssnar på Lady GaGas nya skiva, bättre än den första, mycket mer drag alltså! Jag saknade "It" på den förra, var ett beat som jag hela tiden störde mig på att det INTE fanns, trycket försvann liksom. Men på denna skiva är det grymt tryck!

Kommentarer


Publiceras ej