Doften av kattspya.

Vaknade inatt av att vår katt Sigge spydde på mattan i sovrummet, sådär supermysigt. Jag var även i ett sådant tillstånd att jag inte kunde stiga upp utav min trötthet, så jag fortsatte sova, med doften av kattspya i näsan. MUMS! Det visade sig att han spytt både på mattan och på Patriks kläder som han vägrat stoppa in i sitt skåp, HAHA!

Imorgon ska jag tillbaka till skolan där jag praktiserade för att vikariera en dag. Får se hur det går, jag tror dock inte det blir några problems, klassen är så fin och go!
Tror jag måste fara in på Birsta en sväng nu, vårat duschdraperi är färdiganvänt och MÅSTE bytas. Finns en risk att draperiet bara tar sitt pick och pack och flyttar hemifrån t o m, då förstår ni att det är dags att byta eländet. Jag har ju trots allt presentkort på IKEA som jag fått av min älskade mor.

Jag vill verkligen se 2012 nu innan den försvinner från ettans salong, måste dra med Patan ikväll kanske.
Aja, plikten kallar.


Sigge jäser i gamla soffan.

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-11-17 12:07:03

Hej vännen!

Hur är det med dig? saknar dig enormt mycket :(

Har du sagt hej då nu till Härnösand eller kommer du upp nå nu denna inne vecka?? Ha de bra, puss

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-11-17 22:39:19

Oki,..jo omöjligt är de inte att vi har tid att stanna där på hem vägen. Vi får prata om de och bestämma oss ibörjan av nästa vecka. Jo de förstår jag..kommer att sakna dig med :( Men som sagt, vi håller kontakten endå tycker jag. Så vad ska du göra nu då med ditt liv har du tänkt?? Puss

Postat av: Angen

Publicerad 2009-11-18 04:57:14

dom sa att så fort det gått över ska vi vaccinera oss, och Algot.

inte fan är de roligt å va sjuk iaf..fyfan.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-11-19 11:47:01

Haha, degar sigge^^



Bara 1 dag kvar..Jag seger inget mer ;)


Publiceras ej