Aaah, skön helg!

Hallåj!

Det har varit en rätt härlig vecka då jag haft innevecka i Härnösand och sluppit plugga överhuvudtaget. Tentan gjorde jag i måndags, vi får se om 12 dagar hur den har gått.

Igår var jag, Patrik och Pernilla och käkade sushi inne i stan och efter det gick vi på bio och såg Wolverine. Hur bra film som helst alltså, sjukt bra action! Skitbra effekter också, ja, jag är imponerad iaf! Sen är ju Hugh Jackman jävligt snygg också...och cool! Jag rekomenderar er som inte sett den att SE DEN!

Idag ska vi upp på bolaget och köpa lite att dricka tills ikväll, då Jag, Patrik, Mr Stanislav, Perny och kanske André ska spela lite tv-spel och dricka lite. Efter bolaget ska vi till Micke och Angen (äntligen) och hälsa på dom och deras nya Algot, spännande! Sen ska vi städa lite innan polarna kommer.

Imorgon ska vi till Christer som fyller 27 år och fira den gammgubben, efter det ska vi till mamma och äta SKINKSTEK (graaahhhllww, soo goood!). Så om man säger såhär, skön helg helt enkelt!

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2009-05-09 14:45:06

Ahhh, den ska jonas och jag oxå gå å se på =) han är jäkligt het Jackman alltså ;)


Publiceras ej