Lite om praktiken.

Hoho!

Nu har jag fått bytt playlist, så nu kan ni pausa om ni absolut måste (suck, verkar inte tåla grym musik). Ni fattar att ni kan byta låt också, va? Aja, fixat iaf, nöj er för fan!

Ja, tentan närmar sig med stormsteg. Jag börjar känna mig stressad och det känns inte så bra, det är mycket som är sjukt svårt denna gång. Fattar inte hur jag kunde tycka den förra var svår. Jämförelse med denna var den lätt! Längtar till praktiken ja, ska bli riktigt roligt! Få se hur det går till i klassrummen. Linnéa min kusin, sa att jag visst inte hade fått den mest hemska klassen på skolan, så det känns lite bättre nu. Det är ju så roligt med min kusin, när jag berättade att jag skulle vara på hennes skola, så sa hon "Ååååh, va piiiinsaaamt!". Som att jag är 40 år gammal och värsta ohipp! Jag kan tala om att jag minsann visst är häftig och cool...okej, jag är åtminstone häftigare än många lärare på skolan. Jag menar, jag är ju åtminstone rolig. Bara för det ska jag skrika till Linnéa varje gång jag träffar henne " HEEEEJ LINNÈAAA! DET DÄR ÄR MIN KUSIN DET! *peka*". Undra om hon skäms då?

Aja, duschen och Zuma here I come!

Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2009-03-18 08:43:28

Hello! Tentan kommer nog att gå bra för dig! Lycka till iaf! Vart gör ni den? I Härnta? Kul med praktik, jag vill också ha det nu hehe.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-18 14:47:53

King! mycket bättre! =) lycka till pluggiz! ;)

Postat av: M

Publicerad 2009-03-18 19:06:13

Hej Sofie!

Har svarat på din kommentar i min blogg, men lägger in ett inlägg här också för säkerhetsskull! Du har mail på FC! ;) Hoppas att jag är/varit till någon hjälp!



Praktik är föresten skitkul, och tentan kommer gå bra även om det känns helt enormt! ;)



/ M

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-21 07:11:47

Dom kan juh inte ha alla hundar lös tillsammans heller! en del hundar går juh inte ihop.Hon som jobbar där parar ihop dom med de som passa med varandra, och då fick Frans vara med 2 små tjejer & glad för d är han =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-21 14:25:25

Det är ju till för att hundarna ska slippa vara hemma ensam medans man är på jobbet. Dom får juh chans att vara/leka med andra hundar under dagen.

Hon har även pensionat där om man ska resa bort på semester.

Tycker d är suveränt ja =)

Postat av: Tea

Publicerad 2009-03-21 18:09:28

Dugga är ett prov som man gör på internet. Ungefär som körkortsprovet. Man svarar på en massa frågor på tid.

Postat av: tea

Publicerad 2009-03-23 13:27:46

Japp det är utöver, vi ska skriva riktiga tenatn på fredag! Men duggan är ändå betygsgrundande. Nu borde du kanske vara klar med din tenta, hoppas att det gick bra! Såg din klänning hos angie, vad fin den var! Puss


Publiceras ej