Inneveckan slut!

Hallelåja!

Jag har haft innevecka i Härnta denna vecka, så det har inte blivit mycket datasittandes inte. Gått och lagt mig ultratidigt på kvällarna för att palla med dagarna. Ja, hade ju tenta i måndags...Den gick väl sådär, lär nog bli omtenta faktiskt. Jag kunde inte skriva på alla frågor, vilket gjorde mig rätt besviken. Jag har ju faktiskt pluggat jättebra och mer lättsamt, men denna tenta var mycket svårare, mycket jag inte riktigt förstod. Trist!

Haft långa föreläsningar om rätt intressanta grejer, så jag hoppas faktiskt att det ska vara ett roligt delmoment nu. Men jag har dock hört att denna tenta ska vara ÄNNU svårare, hur mycket mer ska man behöva ta?
Just det, jag klarade min skrivuppsats som jag lämnade in för ett par veckor sedan, fick rätt bra betyg också, C! Sjukt glad alltså! Det finns alltså A-F, F är underkänt. Det var väl inte dåligt gjort av mig, när jag inte ens visste hur man skulle göra menar jag?

Om lite mer än en hel vecka har jag praktik, det ska bli riktigt skoj! Vi får se hur det går.

PS. Läst ut både Twilight och New Moon på mindre än en vecka, började på Eclipse igår..Skiiiitbra! Läs Twilight-böckerna! DS.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-03-30 12:24:30

Vem har sagt att jag är förvånad, jag blev förvånad att jag inte hade fler hål :P hade faktiskt bara ett. det ska ju inte gå att få hål i en rotfylld tand, så det var nog min förra tandläkare som gjort nått fel. jag är nästan stolt :P


Publiceras ej