Bare dyrt idag.

Oj oj oj, det blev en dyr historia det där...bilen alltså. Reparationerna gick av på 4000 pix, inte kul för min plånka. Nu får jag väl gräma mig i flera år, men nu är det klart iaf.

Idag har jag iaf läst ut Jämställdhetsboken, skitbra bok verkligen! Har suttit och tänkt massor på allt som stod i boken, skitintressant. Imorgon ska jag börja på en annan bok, får se vad det kan bli. Pluggningen går lite bättre nu måste jag säga, känns lite lugnare och jag har tid att göra annat också.

Idag har jag varit på Eleganten i stan med Angelica och testat ännu fler klänningar till hennes stora dag. Men allvarligt..fanns ju ingenting fint där nästan. Dom har sjukt stort utbud...med kärringklänningar..NO THANKS! Får se vad hon väljer iaf...Söråker for the win säger jag.

Aja, nu ska jag se lite serier och bara vara en stund.
Bajs!

PS. GRATTIS HELENÈ PÅ 25ÅRS DAGEN!!!! (blink blink) KRAAAAAM! DS.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-03-04 00:01:46

Grattis till besiktningen ;P nopp, jag såg inte danko jones, men jag såg kön utanför! nej tack! :D

jobbade, var i birsta och i sidsjön i helgen. det vanliga :P

Postat av: Helly

Publicerad 2009-03-04 18:16:18

Taaack =) tänk att det bara var du som visste min riktiga ålder! hehe.. Putte blir juh fan äldre än mig nu han! =)


Publiceras ej