Det är över nuuuu!

Då var brorsans student officiellt över, en mycket bra dag! Det var liksom lagomt varmt och lite halv-soligt ändå, man svettades inte och man frös inte i klänning. Jag passade på att gå in mina bröllopsskor, vilket gjorde att jag hade ont hela dagen. Brorsan var himla stilig i en uttänkt outfit, som bestod utav maffiarandig kostym, svart skjorta, röd slips, röda strumpor och en sån där näsduk man har i bröstfickan, med röda inslag. Efter själva utspringet, for jag, Linnéa och Patrik in till torget för att knäppa bilder på honom när han åkte flaket. Linnéa längtar redan till hennes student. En annan blev lite nostalgisk och längtade tillbaka till sin egen student. Sedan plockade vi upp brorsan och begav oss hem till mamma, som hade gjort fint på gården med björkris och gul/blå ballonger och serpentiner. Sedan blev det presentöppning och mat. Maten bestod utav Patriks favoriträtt - Tjärlknul med hemmagjord potatissallad (den goaste jag ätit), tsatziki och sallad, MUMS! Till efterrätt blev det sjukt god rabarber/jordgubbspaj med glass till och tårta.

En helt okej dag med andra ord! Grattis lillebror igen!
PS. Tro inte att han gick ut gymnasiet utan att skaffa fast jobb innan, på måndag börjar hans första dag som heltidslärling på ett måleri i Sundsvall.


 
Skyltarna
 
Min lillebrors klass och jublet när allt var klart

Here he is the handsome brother
   



Galna familjen, okej...mest jag.

Matchande strumpor (You likie, Issa?)
 

Jo, det är sant...vi är faktiskt släkt.
   

Kommentarer

Postat av: Issa

Publicerad 2009-06-16 19:00:33

Haha, I looove the matchning! :)


Publiceras ej