Ledighetsgörat.

Gick av igårmorse, sov fram till klockan ett, åkte och badade och sedan blev det minigolf. Minigolfen gick åt helvete...för allihopa dessutom. Tror ingen var på direkt bra humör efter den rundan, hua. Somnade tidigt som tusan, redan klockan elva och sov fram till halv ett idag. Det är galet länge! Så nu ikväll är jag såklart pigg som en lärka. Tänkte se filmen Knowing med Nicolas Cage, verkar rätt bra. Har badad fyra gånger redan i juni! En gång i havet och resterande gånger i Bandsjön, alla gånger har varit ruggit varmt i vattnet!

Ikväll var jag, Christer, Patrik och Stanislav till Kovland och spelade bilbingo, blev såklart ingen vinst där heller. Tråkigt! Men mamma har skaffat en ny kissekatt som jag måste fara och hälsa på imorgon! Det är en långhårig svart filur, som jag tänker gosa ihjäl! Till middag blir det langos från Gatufesten, blir nog en bra dag tror jag. Kanske hinner med en badsväng också. Aja, hane bra alla!


Jäser med datorn i soffan

Kommentarer

Postat av: Cisi

Publicerad 2009-07-01 14:34:22

Såg patrik var och yrade där igår :).. Ånäsparken alltså :D Men han såg inte mig tror jag. Var så slagen så orkade inte skrika. Ingen vinst här heller!

Gosa kissen från mig också! :)


Publiceras ej