It's my birthday!

Woho! Idag fyller jag år, eller fyllde? Ja, hela dagen har ju gått och jag ska precis till att sova. Jag vill tacka alla för gratulationerna än en gång, helt otroligt vad många kom ihåg mig, dock några som faktiskt inte gjorde det, men sånt man får ta I guess. På jobbet bjöd dom även på tårta dagen till ära, tror dom visste att jag fyllde år liksom.

Jag har fått lite presenter också, när jag kom hem.

Patrik: Nya singstarspelet, Harry Potter och de vises sten, Leisure Suit Larry; Box Office Bust (PS3 spel som jag suktat efter),  en handdamsugare, två barbeque chipspåsar, en jungelvrålpåse och Earl Grey Blå Blom (från kaffebutiken i Birsta, har inte haft råd att köpa mitt favvo te). Blev även bjuden på middag (igen) på Reds, MEN besvikelse...fick fläskfilé som var sönderstekt och börnäsås som var näst intill genomskinlig...INTE GOTT! Tror kocken var sur eller nåt.

Perny och Lill-Erik: Rosa hjärtformade sushipinnar (asagulliga), en söt mugg med tillhörande sugrör (röd med jordgubbar på) och presentkort på Indiska 100kr!

Än så länge MYCKET nöjd! Tack mina fina vänner och älskling!

Mamma: Tack för alla gratulationer och för att du är min egna mamma!
Angie: Aaa, visst är dom fina, men finare ska dom bli.
Angen & Algot: Tackar gofisar!

   

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-06-17 23:04:50

Heh, får se om du kommer att slita dig från singstar på midsommar då :P

Grattis igen vännen, hoppas att du haft en bra dag! :D

Kramar!

Postat av: Angelica M

Publicerad 2009-06-17 23:56:33

GRATTIS! Stor kram på din dag ;)

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-06-22 16:34:53

GRATTIS I EFTERSKOTT! :)) Hoppas du hade en trevlig födelsedag / party!


Publiceras ej