Ingen gatufest för mig eller...

Vad skönt det är nu alltså, snacka om sommarväder! Idag har jag varit hos mamma och gosat med hennes nya kattunge, som var hur söt som helst. Dock ingen goskatta än, men det måste man ju få bukt på tycker jag. Tvättade äntligen bilen också, det var på tiden kan man säga. Sedan drog jag och baby in på äckel-gatufesten och käkade en god langos (ända anledningen att fara in), blev jävligt besviken på Ben & Jerry's glassbaren då dom bara hade fyra smaker! Så det sket jag i! Snacka om att gatufesten bara blir sämre och sämre iaf, nu är det både mindre, tråkigare, dyrare och sämre band (dock knappt varit bra band där). Aja, sjukt att man ens tyckte det var roligt att vara där förut. Näe tack, jag är trött på den där skiten nu.

Blev iaf bada en snabbis när vi kom hem från stan, jävulskt skönt! Ja, sen har jag sett lite film: Nick and Norah's infinitive playlist, den var skitbra! The haunting in Connecticut, den var läskig som fasiken alltså! Och Crank, jag hade inte sett den ännu, men det var grym action, ska se tvåan och trean imorgon.

Just ja, glömt och berätta att jag klarade sista skrivuppgiften! Fick ett B denna gång, och bara en poäng ifrån A, så jag är jävligt nöjd!

Hane!


Här är mina bäbisar, Sigge och Ebbe!

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-07-02 09:05:26

Skönt att du klarade de!!!=)

Hade ben & Jerry´s öppet då ni var inne?

inte då vi kom in iaf =( skit dåligt!


Publiceras ej