Att ta gift!

Möhippa igår, fy faaaan va kul vi hade! Det viktigaste var att Angelica hade kul och var nöjd. Men fortfarande så tänker jag vara hemlig och inte säga något om vad som hände för än bröllopet varit. Då blir det några roliga historier att berätta då istället. Jag har kämpat hårt med denna möhippa kan jag säga (med kanonfin hjälp av Angelicas mor, Anki. <3)och jag satt ända tills dagen före med sista grejerna, så jag är jätteglad att allt blev så lyckat och vi höll schemat perfekt! Hihi, kunde inte blivit bättre och bästa sällskapet man kan ha, mina fina vänner!

Imorgon ska jag iaf se Harry Potter och Halvblodsprinsen med baby och Lill-Erik istället. Det ska bli skitkul! Har bokat bra platser och bra sällskap. För vi är ju så pass löjliga att vi måste sitta på bra platser vi!


Litet smakprov, Jag, Niska, Bella och Angie.

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2009-07-20 17:19:40

Hahaha du är rolig du :D Hoppas filmen är bra ;)

Postat av: Magda

Publicerad 2009-07-27 12:03:20

Vilken kanonmöhippa och underbart bröllop! Du rockar Sofie! :D Pöss


Publiceras ej