Take a ride on the wild side!

Imorgon är min sista dag på jobbet, sen blir jag fattig student. Nu börjar det bli jobbigt påriktigt! Jag har ju inget att falla tillbaka på om skolan skiter sig, men jag ska inte gå in med den inställningen... JAG KOMMER KLARA DET! Men man är ju lite närvös eftersom det är helt nytt. Kommer säkert inte kunna sova på söndagkväll, jag blir alltid klarvaken när jag är närvös.

Jag har i alla fall bakat en kladdkaka och en ananaspaj som jag ska bjuda arbetskamraterna på istället för jobbig charmtårta. Hoppas dom blir nöjda! Kommer sakna många av dom, men jag lär förmodligen komma och hälsa på då och då. Vill inte tappa kontakten med alla.

I'm home alone. Patrik är hos Christer ikväll, kommer inte hem förrens inatt troligen. Så ska försöka njuta av ensamheten istället för att vänta på att karln ska komma hem. Nu ska jag duscha och lägga mig i sängen och glo på Greek. Grym serie!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-17 10:37:53

Japp, jag ska ju börja på andra jobbet på heltid. Till hösten, tjaa, det visar sig.. :P


Publiceras ej