It's aaall good.

Alltså, nu är det nära. Jag har nedräkning. Idag fick jag lösenord och krafs till studentportalen, så ska väl fixa det ikväll så det är gjort. Imorgon ska jag nog in på birsta och fixa skolmaterial.

Måste säga att jag är en mästerkock! Idag gjorde jag en magnifik potatis och purjolöksoppa, med vitlöksbröd till. Det är nästan så man får en tår i ögat. Har börjat laga lite må-bättre-mat nu när jag är i full gång med både gymandet och powerwalking. Patrik är snäll och lagar bra mat till oss när det är hans tur med mat, så jag slipper äta bara skit. Så, it's aaaall good!

Var på gymmet imorse, byggde muskler. Gick mycket bra, ska utöka vårat program lite nästa gång. Känns bra som fan nu, gymmat sen i december, så man börjar känna lite muskler komma fram nu. Nu är det bara allt godisfett som ska bort, det är det som är det jobbiga! Fuskar dock lite med godisätandet, tar det successivt, men det är svårt när man är highly addicted.

Hur fasen ska jag hinna se alla serier när jag börjar skolan?! Jag är ju serieoman! Det gäller att prioritera, alltså serier före plugg!

PS. Köket börjar ta sig, blev mycket bra med microbänken, nu fattas bara en ny bänkskiva där. Ska lägga ut bilder senare, när det börjar närma sig slutspurt. DS.


Fortsätter med lite mer från nyår 08.

Kommentarer

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-12 20:14:59

Hahhaaa, jaha DEN vägen :D Jag går till NÅN korsning när klockan börjar närma sig 8.15 måndagen den 19:e januari, hoppas det blir rätt :) Man kan ju bara köra in hit från ett håll, villavägen. Sen så kan man ta sig ut via enkelriktade vägen ner mot simhallen. Men ta för guds skull inte den vägen in!!



Duktig du är som fixar och grejar med allt som har med skolan att göra, själv har jag...inte gjort ett dugg! Och bygger muskler! Wow...en annan tar sig knappt fram till kylskåpet, SÅ förslöad är jag.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-12 20:18:21

härlig bild!

Postat av: vicky

Publicerad 2009-01-12 21:13:21

Jag jobbar på örnens förskola, har vick där till sista januari, sen är man arbetslös igen.. =/ Å du då? Jobbar du fortfarande på Siba eller ? Kram!

Postat av: vicky

Publicerad 2009-01-12 21:14:51

Hej! Jag jobbar på örnens förskola, har ett vick där till den sista januari, sen är jag arbetslös igen =( Dudå? Jobbar du fortfarande på Siba? Kram

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-13 00:19:37

Vad är då meningen med en muffinsplåt? Jag som trodde att man slapp formarna när man hade plåten :D det gick förresten bra, muffinsen blev inte släta som barnrumpor under men de höll iaf :P och ack så gott det blev med smält choklad ovanpå:D

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-14 07:52:31

Hahahaaa, vilken syn! En galen kvinna som frenetiskt springer omkring och söker nåt, och en annan som kör omkring och söker nåt :D



Nej jag har inte fått inloggningen till studentportalen än, får man den på mailen? Herregud, jag har inte fått nåt alls gjort! Inte betalat kåravgiften eller handlat block och prylar. Tidsoptimisten :P



Åh, jag vet! Godis är nästan omöjligt att sluta med. Vi skulle försöka sluta efter nyår här hemma, totalt alltså. Dumt att ens försöka. Jimmy klarade inte ens en dag tror jag, hahahaaa.

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-14 15:02:20

Kom på att jag ju redan har användaruppgifter där, men vart är alla gamla papper??? Fick maila Helpdesk, så de skickar med posten. Hoppas de kommer innan helgen iaf.

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-15 07:55:34

Jag har för mig att CSN betalar ut ungefär en vecka efter man börjat. Kan ju ha blivit snabbare sen min tid :) Jag skickade in mitt sista CSN-papper förra veckan, hahaaa. Ska betala kåren idag hade jag tänkt. Sen är det bara block och mappar kvar :D



Usch, snart är det dags. Jobbigt att kliva upp och sen inte få gå och lägga sig igen :P

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-15 17:17:26

Har förstorat bilderna liite, men nu kan du inte trycka på dem :P

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-15 19:56:26

Men NU är jag nästan klar med allt. Räkningen betald (dock inte utskriven än), inloggningen till portalen är klar så nu är det bara lite, lite kvar!



Du som jobbar på Siba...vi köpte en Philips juicemaskin för ett tag sen, men jag råkade tappa själva tillbringaren i golvet så den sprack. Kan man få tag på en ny sån?

Postat av: Bea

Publicerad 2009-01-16 00:14:00

hejhej , allt bra med dig?

Postat av: vicky

Publicerad 2009-01-16 11:02:51

Jajamen, å du. Detsamma ;) Har hållit mej i 3 dagar nu från socker.. eller godis och bullar å kakor å sånt. Inte ens socker i te längre!! Så än så långe går det bra med ren å skär vilja :)

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-16 11:15:12

Jag ska inte plugga :P jag har fått nytt jobb. som mediesäljare, jag ska sälja annonsplats åt en tidning typ :P så jag hoppas att jag är duktig på det och tjänar en massa pengar, för det är provision. annars har jag inget där att göra, så då ska jag sommarjobba nånstans och börja plugga till hösten. så är min plan =) lycka till med skolan!


Publiceras ej