Tat lugnt.

Ja, idag har jag faktiskt tagit det relativt lugnt, inte pluggat så förfärligt, tränat och varit på birsta en sväng. Tyckte jag kunde unna mig det, ska jag plugga lite nu ikväll istället. På birsta köpte jag ett par träningshandskar till gymet (får ont av skivstången) och en MC-jacka (som jag suktat efter). Hade lite presentpengar som jag använde upp. Mycket nöjd!

Nu har äntligen mina skolböcker kommit. Dock dröjer det inte länge förrens jag ska beställa fler, ugh!

Köpte ett par asläckra byxor igår, sådär spontant.


Rätt schyssta va? 299kr på Nelly.com

Back to plugging.

Kommentarer

Postat av: stanislav

Publicerad 2009-02-03 21:34:20

Blev det jackan på blocket? den var ju grymt läcker den :P

Postat av: Angen

Publicerad 2009-02-06 20:56:51

schnygga =)

fan vilken babe som kommer gå här i timrå nu med alla nya kläder du shoppat :D


Publiceras ej