Transan Pat.

Jag hade ställt klockan på 8 imorse. Jag vaknade, stängde av klockan, tittade åt Patriks håll... Vad ser jag?
Patrik ligger och sover med mitt linne på sig! Ett tight grått linne som han pressat på sig och verkar tycka är bekvämt att sova i. Jag började såklart skratta, sedan vände jag på mig och snoozade lite. Nästa gång jag vaknade steg jag upp, men jag sa till Patrik att han kunde ta av mitt linne nu. Han blev ganska paff och började ransaka sin natt, vad hände egentligen? Det är sådana här gånger man skulle haft en videokamera.

Kommentarer

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-02-13 20:03:53

Jag har samma problem själv- Jimmy tar ofta på sig mina underkläder när jag sover på natten :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-14 09:59:34

Hehe... vafan du skulle ha tagit ett kort! :)


Publiceras ej