So much plugg so little time.

Sitter och pluggar lite, har nyss ätit räkmacka till middag, mycket gott. Patrik har varit i skolan idag och igår, han fick VG på en kurs nu som han inte hade pluggat till, IQ Einstein...inte ett dugg förvånad. Men bra jobbat honey! Ska sova hos mamma på fredag, för Patrik ska ha något slags samkväm här med sina pojkkamrater (totally gay).
Ojoj, nu måste jag fortsätta plugga.

Tänkte ni kanske ville se jackan jag köpte också, nu är det inte jag som tagit bilden (kameran är död), så jag har lånat den från någon tjejs blogg. Kommer se skitbra ut med mina nya jeans och mina svarta låga converse.

 

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2009-02-04 20:23:26

Hehe tja lillen ;) Tack så mkt :) Den lilla och den stora är köpt på buketten, men det är inget fat till den stora. Men det finns till de stora, men dom är inte släta då. Så då får du med fat till :) Hur går det med pluggandet då? Känns det som att du valt rätt? ;)

Postat av: vicky

Publicerad 2009-02-04 21:57:26

Ja, den är räfflad :) å precis.. den i v-rummet är slät å utan fat :) Jadu, jag ska söka in på polis högskolan i september, nu ska jag plugga historia till sommarn så jag kan söka sen :)

Postat av: Angen

Publicerad 2009-02-04 21:59:16

hihihi =)

skit snygg skinnjacka!

Postat av: Angen

Publicerad 2009-02-04 22:27:12

ja dom är riktigt snygga!

de finns så mycke snyggt nu man vill ha..men de är ju ingen idé å köpa nå nu när man bara blir fetare å fetare för varje sekund som går :D


Publiceras ej