Domedagen är snart här!

Imorgon är det tenta. Jag är nervös, men försöker att inte tänka på den, inte så lätt dock. Sitter och läser igenom alla mina sammanfattningar som jag skrivit på datorn, i hopp om att det ska duga inför imorgon. Jag har lite problem med vissa saker som jag inte riktigt förstår, men det kanske hinner tändas en lampa innan jag går och lägger mig. Ja, just det ja, hur fasiken ska man kunna somna då? För det första har jag gått och lagt mig sent hela veckan och klivit upp kring tio, och nu ska jag kliva upp vid sex och hoppas på att somna i tid...herregud! Jag kommer vara död imorgon, får brygga mig en stor kopp java imorgonbitti helt enkelt. Jaja, nog om mina rädslor.

Snart är det nypremiär för min blogg! Japp, Patrik har hjälpt mig att fixa bloggen, jag har dock designat den helt själv, men han har ordnat så det blivit verklighet. Han har lovat SENAST tisdag iaf, så förhoppningsvis är den färdig innan dess. Spännande! Jag är mycket nöjd hittills.

Aja, back to you know what. Hej så länge! 

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-02-15 16:45:57

han ska inte heta Albert :D

Alfons ska han heta..hihi, nedå..Algot!

Postat av: Tina

Publicerad 2009-02-15 21:32:04

Haha, mitt namn ploppar upp när man googlar på det iaf, det är alltid coolt ;P lycka till på tentan!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 10:28:52



Bra! då ska han hjälpa mig med bloggen sen!!! jihoo....

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-02-16 17:20:23

Hej! Hur gick det idag? Hållit tummen för dig. Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-17 09:52:36

Hehe, hade inte kollat på koments då! :) What the hell! han ha väl kunna köpt ett par tulpaner på ica för 39 kr iallafall! :)


Publiceras ej