Vill dra något gammalt över mig.

Fy fan, den här månaden har jag räkningar på nästan 12000kr...jag kan säga att det finns inte mycket pengar kvar i kassan. Urk, om inte jag får tag i ett jobb snart, så är det ute med mig. Patrik har även han fått problem nu, CSN hade lovat honom pengar för tio veckor till, eftersom han fortfarande pluggar. Men då blev det såklart strul med det, så han har inte fått några pengar alls...så nu sitter vi här, båda två, och lever på sparpengarna. Förhoppningsvis kan dom fixa pengar till honom i några veckor till, men om inte...så har han bara pengar tills Januari ut. Urk alltså...nu mår jag dåligt!

Har iaf sökt en massa fler jobb...får se om dom hör av sig, men allt går segt och det finns fan inga riktiga jobb att söka heller, känner mig som en jävla pajas just nu.

Men iaf, julen har varit bra iaf, jättemysigt! Fick allt jag önskade också och lite till. Nu saknas bara mina sparpengar och ett jobb, sen är jag good to go.

Näe hurrni, livet suger för tillfället, please make it better!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-29 10:10:38

Jaja men jag har aldrig gjort sushi själv :P Förresten, sista 2 gångerna jag åt från sushibar kunde jag inte äta mer än 3 bitar.. har liite svårt för rå fisk! Men det går säkert över.

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-29 15:56:17

Sushin blev bra :))


Publiceras ej