Vardagsskit...

Yes, jag lyckades kliva upp halv tio idag! Ska försöka kliva upp ännu tidigare imorgon. Det funkar inte att vara vaken hela natten och sova bort hela dagen, jag hatar det. Sitter fortfarande och väntar på att Siba ska skicka mina arbetsgivarintyg, det var förra veckan jag ringde och då ringde jag även två gånger. Att det ska ta sådan tid, jag vill skicka in papperna någongång!

Fasiken vad dagarna går fort nu alltså! I söndags var det tredje advent och Lucia, jag och Patrik hade bakat lussekatter och pepparkakor dagen innan, dom är snart slut nu. Nu är det bara nio dagar kvar till jul.
Eftersom jag fortfarande är arbetslös har jag inte så värst mycket att berätta, sitter ju bara hemma hela dagarna. Fast på torsdag ska jag hänga med Bella på Birsta, ska köpa sista julklapparna då hade jag tänkt. Kanske ska slå in några gulklappar idag, så man har det gjort.

Aja, adios!

Kommentarer


Publiceras ej