The greatest mom of all...

Guess whaaat?! Mamma har köpt mig en julkalender! Är hon inte den bästa mamman va?! <3

Tänk att det blev Calle och Erik i final! Det kunde inte bli bättre alltså, min teori börjar närma sig total sanning hurni! Men Lill-Erik sa en grej jag inte tänkt på och det är ju att dom får göra två skivor den här gången, varav den andra skivan är eget material. Det betyder ju att Calle lika gärna kan vinna, det spelar ju ingen roll då ju! Jag älskar Calle, skön röst och grym kille...jag tycker inte alls han dansar dåligt, han är ju en cool kille. Erik var ju dock heeeeelt sanslöst grym ikväll med Run to the hills med Maiden...Vaaa, det kändes ju som en Iron Maiden kosert näst intill ju! Vilken röst karln har! I årets Idol har det varit mycket 80-tals hårdrock, vilket jag tycker har varit grymt, min favoritgenre i musik. Kan nästa Idol ens toppa detta år? Kan bli svårt.

Imorgon ska jag och Patrik på julbord på Stadshuset, det kommer bli jättemysigt. Bara vi två och en jäkla massa mat, kan inte bli mysigare! Det är ju dock lite dyrt, särskilt för en annan som lever på sparpengarna...men vafan, vi måste få unna oss vi med, så det ska vi göra!

Just det, regionschefen för Handels A-kassa ringde mig imorse. Hon hade läst mitt brev och skulle göra allt i sin makt för att hitta en lösning. Det känns långsökt dock, så jag vill inte ha för höga förhoppningar...men jag hoppas ju ändå. Besviken lär man ju bli i vilket fall, nu när dom tagit åt sig mitt ärende...men men. Känns ju lite bättre att dom iaf tar mig på allvar.

Jaja, hej hej!

Kommentarer

Postat av: mamma din

Publicerad 2009-12-05 08:40:22

jaha jag trodde du löv Patrik ja. men va vet ja.

Postat av: Arg hemlig tomte

Publicerad 2009-12-08 11:14:58

Her ger man och ger och inte ens ett lite inlegg, en liten mening i din blogg om hur snell man er........


Publiceras ej