Oj, vad mycket snö!

Äntligen! Patrik har äntligen gjort klar min blogg, vad tycks? Min egen design, men han som alltid make it happen!
Fasiken vad det snöar ute nu alltså! Plogbilen far som en dåre här. Snart ska jag äta lite frukost, mammas hembakade filmjölkslimpa (som vi kallar fislimpa) och nygriljerad julskinka på det. Mmmmm! Ikväll blir det träning, jag har lyckats gått upp massor med kilon, på bara någon månad...det är typiskt december, jag kan inte hålla mig från allt gott! Fast som Patrik sa, tänk om jag inte hade tränat varje vecka...hur skulle jag sett ut då? "Som en boll kommer jag tillbaks till dig"...
Tänkte också visa några bilder på vår lägenhet, nu när julen står i dörren och knackar på. Här kommer dom...


Hallen

Lillhallen

Mera hall

Liten detalj i hallen, som jag älskar.

Detaljer i köket

Hemmagjort

Sideboard i köket, med lite mysiga detaljer.

Sovrum

Vardagsrum

Vardagsrum

Egendesignad tv-bänk, som Patrik gjort. 50" tv...







Julkatten Sigge

Såhär fina blev paketen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-20 17:27:46

Ni har så fint hemma! :D Och bloggen blev ju görsnygg!! Jag ska nog också försöka ta mig i kragen och skapa en egen, om jag är tillräckligt händig ;)

Puss på re!

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-12-20 19:55:48

Tack tack, vem du nu är som skriver? ;P

Postat av: Björn

Publicerad 2009-12-20 20:26:55

Härligt värre! Du och Äntligen hemma Patte har det ju superfint hemma sånär på allergitrollen!

Vi får ta och komma upp snart! God Jul

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-21 11:47:44

Sofie, ni har ju glittret åt fel håll! Jag ska strax kontra med en gran med glittret rätt på min blogg ;P

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-12-22 20:54:15

Ops, det var ju jag som skrev ;P


Publiceras ej