Motgångar och åter motgångar.

Nu har jag snackat med dom på administrativa kontoret på Handels. Så nu har vi fixat utträdestjoffset. Men fortfarande har jag inte fått mina arbetsgivarintyg från Siba...nu har det gått en och en halv vecka sedan jag ringde. Hon verkar dessutom ha flera timmars lunch...suck!

Sedan verkar det som att min bil läker olja. Brorsan har lånat bilen och mamma hade upptäckt en fläck på deras gård och när jag tittar ut på min egen parkering verkar det som att det är en fläck där med. Jag behöver verkligen inga fler utgifter just nu! Förhoppningsvis är det inte min bil...

Snälla, ge mig lite tur nu...är så trött på alla motgångar.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-18 13:54:05

Haha, tror det var flugan. Nånting flugaktigt iaf! Anders hette han va? Smygflyttat in hos S gjorde jag för himla längesen, har ju bott här mer än hemma sen jag köpte lägenheten i princip, haha. Nu (sen min inneboende flyttat ut förra veckan) går jag bara dit 2 ggr i veckan o kollar posten o vattnar blommorna, som faktiskt lever!

Postat av: malin

Publicerad 2009-12-18 19:06:39

Jag vet hur motgångar känns, det känns som hela hösten har varit en enda motgång, med kraschade datorer, borttappade lägenhetsnycklar, mobiltelefoner körda i tvättmaskinen, mobiltelefoner som blivit söndertrampade, nu senast cykeln som inte gick att låsa upp....och så vidare, det finns inget slut på världens olycka. Vi kan starta en klubb. De svarta fåren. Vad säger du?

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-12-18 23:30:11

Det kommer alltid något gott ur det onda! Håller tummarna för dig varje dag! Puss o Kram!!

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-12-20 08:58:48

Det tog mig ungefär 3 veckor innan jag fick mitt arbetsintyg av Siba.....hon är tyvärr inte så snabb. Men lugn, bara lugn det kommer.....=) Jag hoppas allt löser sig för dig snart, det är så drygt när allt bara jävlas, men som ovanstående talare, eller textare, Det kommer alltid något gott ur det onda.

Snart är det jul!! Sköööönt! God mat och mycket julmust hihi

Ha det så bra!! Kram kram


Publiceras ej