Men åååh, ingen julkalender!

Men åh! Jag har inte fått tag i någon julkalender i år! Det verkar ju inte finnas här i Timrå iaf... Det är ju för sorgligt! Jag vill ha en julkalender!

Har läst hela dagen idag, Flickan som lekte med elden, snart klar med den. Sålde även en mattebok till en studiekompis, behöver ju inte böckerna längre. Ska ta och lägga ut dom på blocket eller något snart. Kan man ju få igen lite av alla tusenlappar jag slösat på litteratur. Pengar är ju som sagt välkommet just nu.

Tror jag ska baka lite här i dagarna, göra lite saffransskorpor och annat kanske? Lussekatter och pepparkakor blir lite längre fram, jag och Patan brukar baka när det närmar sig Lucia. Det är kul att bo tillsammans med sin älskling och skapa egna traditioner och sånt, till våren kommer vi fira sju år tillsammans. Under dessa åren har vi skapat många mysiga traditioner och vi trivs bara mer och mer tillsammans. Älskar dig Patan!

Näe, idag ska jag göra sushi till middag...för det är jävulskt gott helt enkelt och vi har inte råd att äta ute längre.
Hejs!


En bild från julen -07

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-12-03 21:06:51

Heej =) Plugget går väl hyffsat, många som kuggar tentorna så det blir intressant att se hur det går om två veckor... Hur får det för dig? kram

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-12-04 20:58:06

Mmm, jag funderar jag med :( Han har tydligen pratat med dom..men de är svarta och killar..kanske därför de är som de är, va vet jag?! Hatar dom väldigt mycket just nu ska du veta..även lite hatisk mot Lorens. Ska imorgon ringa hans mamma så hon får hjälpa mig..känner att detta är fan inte rätt, men men :(

Du föresten, jag undrar om du har matteboken "det matematiska barnet" ?? Skulle jag isf kunna få köpa den? Fin liten bild på dig och pojken din ;P

Miss you alot, puss <3

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-06 01:42:59

Du kommer väl ihåg att jag har en bok också, jag använder den inte längre så du kan få tillbaka den när som helst.


Publiceras ej