Liten lista.

Tack Tina, för din lista som jag snodde.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Började på Mittuniversitetet, hoppade av Mittuniversitetet, var och såg Muse, var tärna på min bästa väns bröllop.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har lagt av att lova saker, man håller dom aldrig.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Micke och Angen blev stolta föräldrar till världens sötaste Algot! <3
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Näe, tackar jag för!
5. Vilka länder besökte du?
Inga utomlandsresor i år.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, pengar! Jag önskar mig ett jobb, illa kvickt! Och en hint till Patrik ;P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
25 Juli, då Angie och Jonkas gifte sig.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att skolan gick så himla bra, synd att det inte var något för mig ändå.
9. Största misstaget?
Egentligen att jag började skolan...för om jag vetat att jag inte skulle få några pengar när jag hoppade av, skulle jag aldrig börjat faktiskt. Tragiskt men sant.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näe, inget brutalt.
11. Bästa köpet?
Min nya mobil! Klockren!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ja, just nu spenderar jag varenda liten sparpeng, tack vare Fuck-Handels.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Angelicas bröllop!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Hm, förmodligen Lady GaGas Bad Romance och Muse's nya album.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag håller oftast humöret uppe, detta år har varit ett fattigt år...men året i sig har varit bra enda tills nu, nu suger det.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träna mer än två gånger i veckan...så jag slapp gå upp i vikt här i höst.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Måste vara godisätandet och skräpmatsätande.
18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
Sover över hos mamma 23/12, kliver upp tidigt, öppnar morgonpaket, äter gröt, myser framför julprogram, väntar in släkten, ser Kalle, äter mat, öppnar julklappar, far till Patriks familj, öppnar julklappar, tar med Patrik hem till mamma och i år sov vi över, men annars far vi hem och öppnar våra julklappar. I år öppnade vi klapparna den 25:e.
19. Blev du kär under 2009?
Jag är alltid kär i min karl, snart 7 år tillsammans.
20. Favoritprogram på TV?
How I met your mother, Greys, Greek, Desperate, Lost och True Blood. 
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen...ogillar gör jag dock...men det är inget nytt.
22. Bästa boken du läste i år?
Jag läser bara bra böcker, dom bästa var Twilight-böckerna, sen The Dirt och Heroin Diaries, just nu läser jag Luftslottet som sprängdes och Harry Potter och dödsrelikerna samtidigt :D Men jag läser om Harry Potter, såg nyss om senaste filmen, så jag kände suget att läsa sista boken igen...GRYMT BRA!
22. Största musikaliska upptäckten?
Jag upptäcker ju alltid ny musik.
24. Något du önskade dig och fick?
Får nästan aldrig något jag önskar mig...så jag vet inte.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Pengar och jobb.
26. Årets bästa film?
Harry Potter and the halfblood prince och New Moon...säkert massa fler. 
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag jobbade på HL. Men jag hade kalas på midsommarafton för familjen, sen blev det partaj. Bland dom roligaste festerna jag någonsin haft tror jag. Asakul!
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag fick ett jobb, eller en jääääävulskt massa pengar.
29. Vad fick dig att må bra?
Patrik har ju en förmåga att få mig att må bra, men jag kommer inte ihåg på rak arm någon speciell händelse.
30. Vem saknade du? 
Vet inte...
31. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Lite rockig blandat med preppy.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Mickis, Pernilla, Alda och Christina helt klart! (Mina kompisar från studiegruppen)

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-31 11:49:01

Jajaja, man tager vad man haver, eller vad som fanns på affären. Såå viktigt var det inte. Vi hade avocado och gurka också.


Publiceras ej