Ännu en nedgång...

Har ägnat dagen med Bella på Birsta idag, handlade julklappar och nyårsklänning. Det var sjukt mycket folk, som jag och Bella kände, ute och shoppade idag. Det blev ett himla massa hejande.

När jag kom hem hade jag fått ett brev från Handels, där det stod att dom utträtt mig ur A-kassan, fast jag nyligen diskuterat med regionschefen att vi skulle vänta med det tills jag fått ett beslut. Jag försökte få tag i regionschefen för att se vad som hänt, men hon var omöjlig att få tag i. Så jag ska ringa imorgon igen, men jag tror inte dom vill att jag ska snacka med henne...hon är ju trots allt regionschef? Suck! Tror ni jag blir lite trött eller? Ena stunden får jag inte gå ur facket när jag vill, men när jag gör som dom säger, då skriver dom ur mig. Jag blir såååå trött! Och Sibas lönekontor är fan inge bättre, har väntat över en vecka nu på mina arbetsgivarintyg, så jag kan få skicka in alla papper samtidigt. Så henne ska jag också ringa imorgon.

Satt...livet rullar på, eller något. Pengarna bara smälter bort på mitt bankkonto dessutom! Fucking shit, vad less jag är!

Kommentarer


Publiceras ej