Getballa smaka fan inte gott!

Aaahh, skönt att vara ledig! Att jobba natt går faktiskt mycket snabbare än att jobba dag, man slipper liksom kliva upp tidigt, eftersom man lägger sig direkt när man kommer hem från jobbet, mycket skönare! Idag fyndade jag på Erikshjälpen, två lampfötter som jag sprayade vita när jag kom hem och köpte nya kablar, strömbrytare och socklar till...och vips två helt nya, SNYGGA lampor!

 

Köpte lite andra grejer också, tex. en jättesöt tillbringare i emalj som jag tänkte ha som dekoration bara, från IKEA (finns i tre olika storlekar, jag köpte den minsta) och på Boom hittade jag ett superfint nyckelskåp som jag köpte åt mamma, hon har länge varit på jakt efter ett nytt skåp, så när jag hittade detta var jag tvungen att köpa det.

   

Idag hade jag och älsklingen en liten egen kräftskiva här hemma, vi köpte Ullmos spanska partykräftor, för det ingår kräftstjärtar i dom. Kräftorna var skitgoda, men alltså...kräftstjärtarna gick inte ens att äta! Dom var stenhårda och smakade gammal getballa, så jag kunde inte äta dom. Patrik sulade i sig allihopa och nu går han och storfiser hela tiden, antar att han kommer spy eller få rännskita inom snar framtid. Så jag rekomenderar inte Ullmos spanska partykräftor i år iaf, det var synd. Förra året var dom kanonbra!

På fredag fyller min lillebror 20 bast! Galet, men han ska väl bli gammal han med någon gång. Vi ska iaf dit och käka surströmming (mumma!) och mysa lite. Min lillebror har haft sådan röta när han slutade gymnasiet, med jobb och allt! Inte många som får fast tjänst direkt efter gymnasiet i dessa tider inte, så jag är glad att det går bra för honom!



Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna, men Patan har glömt kameran hos FJ och jag använde mobilen...men det blev ju bilder iaf!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-08-05 08:54:40

Fina lampor :)

Hahahaha! Fast får han rännskita så blir det nog mest synd om dig i alla fall! Hahha :) Hade bäst så länge!


Publiceras ej