Jobbigt att vara utan stålars.

Funderar på att tatuera mig, även fast jag vet att jag inte kommer ha råd för ens man skaffat jobb eller vinner på någon lott. Men jag har velat tatuera mig rätt länge nu, så det blir väl någon gång när man har råd iaf. Skulle vilja tatuera armen, från axeln och ned då och dom ska vara i färg. Men vad vet jag inte än, ska fundera medan jag samlar pengar.

Sedan funderar jag också om jag ska bli brunette över hösten...men den saken har jag precis kommit på, så den tåls att tänka på ett tag till.

Näe, nu blir det sängen. Gnatt!

Kommentarer

Postat av: mor

Publicerad 2009-08-19 17:52:47

Ja nu har du nyss suttit o klagat över att vara fattig så tatuering...glöm det!!, förresten så tål du ingen smärta så det så

Slut disskuterat sa jag Nååå

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-08-19 18:47:17

Vad snygg du var på bröllopet! Det hade inte varit lika snyggt med en tatuering på armen... Och färgerna blir ju så matta och fula. Nej, var som du är, snyggast så =) Men brunt hår tror jag kan bli bra. Själv hittade jag ett vitt strå idag, inte kul!

Lycka till på tentan! Kram!

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-08-21 09:17:39

Hejsan! Jo angående pengarna så innan vi får augusti pengarna ska man skicka in pappret till csn eller göra de via internet på måndag..sen om jag fattade rätt så måste skolan anmäla oss närvarande och anmälda på kursen innan vi får pengarna..så vi får de säkert i början eller i mitten av september och sen kommer nästa omgång pengar i slutet av september..så den månaden blir de mycket direkt. Men som sagt, pengarna brukar oftast rammla in den veckan då vi börjar eftersom vi ska anmäla oss på torsdag för att reistrera på kursen. Sakanar dig och Pernilla jättemycket nu..jag hoppas att vi är samma grupp nu nr vi börjar igen :) Kramar


Publiceras ej