Skodilemman...

Tjoho!

Nu har jag uppdaterat playlisten med lite ny grym musik, Sixx A.M. Lyssna och njut!

Ledig från praktiken imorgon, ska ta sista dagen på måndag istället, så imorgon blir det hårdpluggning. Måste ta igen det jag förlorat denna vecka.

Måste byta till sommardäck innan nästa vecka är slut också och städa/tvätta bilen. Mycket nu alltså, vet inte hur jag ska hinna med mig. Ska bli så skönt efter att denna kurs är avslutad, så jag kan få vila lite.
Försöker hitta skor till Angelicas bröllop också, det är svårt kan jag lova. Vill ju ha ett par högklackade, gärna med lite platå också, men vill ju kunna gå i dom också...dilemma! Har hittat ett par, men om man bortser från platån, så blir klacken 11cm, det är HÖGT! Det lär man inte orka med en heldag/kväll! Det är bara att leta vidare...

Guuud vad jag längtar till sommaren alltså!

PS. Förjävligt att 58 personer förlorade jobben igår, där bland Helly! (KRAM) Fy fan alltså! DS.

Kommentarer


Publiceras ej