Nu är jag trött och hungrig!

I don't understand vad som kan vara fel med mina kommentarer?! Patrik har fortfarande inte listat ut det, superjobbigt!

Praktikveckan är i fullgång igen, idag fick jag hålla i en svenskalektion. Det gick riktigt bra måste jag säga, fick beröm för temat och uppgifterna. Min handledare ville t o m kopiera barnens uppgifter för att använda i utvecklingssamtalen, så det känns faktiskt jättekul. Det har funkat jättebra med allt, tycker jag. Första veckan testade dom lite gränser och så, men nu har det försvunnit och dom respekterar mig som lärare, vilket känns skönt. Riktigt skoj faktiskt, rolig klass också.
Too cool for school, dock.

Gud vad jag längtar till sommaren! Få vara fri ett tag.


PS. Idag var Patriks moster i Dagbladet DS.


Mr Aggroslav och Happyface, Summer-08

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-04-22 18:48:38

jag tror minnsann detta kort är taget hos oss :D


Publiceras ej