Error...

Tjoho!

Det har blivit något vajsing med kommentarerna på min blogg och vi har tyvärr inte hittat felet än. Rätt irriterande!
Hoppas det löser sig snart.

Annars då? Pluggar på ja..inget ovanligt i det. Går dock segt som tusan, det är jobbigt! Imorgon ska jag försöka skriva en intervju som jag ska ta med till skolan och sedan måste jag komma på vad jag vill observera i klassen, inga idéer alls just nu, men det löser sig säkerligen.

Idag åt vi på kina med Helly. Jag har noll kronor på kontot, men va fan! Man måste ju få unna sig?! Så, det blev sparkontot som fick lida. Efter det blev det plugg igen.

Nu längtar jag som en galning till sommaren alltså! Få jobba lite och få löööön! Men det är ju såklart solen och badet jag längtar mest efter...och grilla...och äta glass...och gå på långa härliga promenader...och mysa hos mamma...och tälta med min myskarl...och shoppa...och gå barfota...och bara leva!

Sigh...



 


Förra sommaren, Sigge och Ebbe gottar sig i solen

Kommentarer


Publiceras ej