Ebbes skinka.

Hello!

Idag har jag varit på skolan och dom har haft påskparad idag. Många fina utklädda barn och vi fick sluta tidigt. Så när jag kom hem drog jag igång och städade och sedan for jag på gymet. Lagade sushi till middag och nu sitter jag här och försöker plugga... Pallar inte trycket just nu, det är liksom för mycket. Hela helgen kommer gå åt till pluggning, sen ska jag hinna med att gå på 100 års kalas där emellan. Det är riktigt tufft nu alltså, vet faktiskt inte alls hur detta ska gå ihop, men jag ska göra mitt bästa iaf.

En kul grej hände förut, jag gav Ebbe och Sigge (katterna) lite kattgodis. Dom blir alltid galna efter det och slåss med varandra. Efter ett tag slutade dom, men Sigge följde efter Ebbe och jag trodde han skulle sniffa Ebbe i stjärten, men då tar han och biter till i Ebbes skinka! Det var det roligaste jag sett, Ebbe blev helt bestört och ondade på Sigge, sedan flög dom på varandra igen och började brottas.

Aja nog nu, ska försöka plugga lite iaf.
Hej svejs!

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2009-04-12 10:34:08

Oki, ska ta och kolla upp det! =)


Publiceras ej