Alltså helt fucking insane!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!! Jag klarade tentan!!! Helt fucking unbelieveble! Jag var hundra procent säker på att jag kuggade mig denna gång, men så klarade jag mig verkligen på håret alltså. FY FAN! I CAN DO THIS! Fan vilken boost alltså, allt detta slit verkar ge belöning ändå.

WOHOOOOOO! Den här känslan är sjuk alltså...jag är kanske inte helt dum ändå.

Jag kan säga att den här tentan var hur svår som helst enligt mig, så jag är helt förstummad nu. Trodde jag kollat fel hela tiden, men icke. Jag har t o m skrivit upp numret på tentan så jag inte skulle titta fel. Ja, sjukt iaf...en stor tyngd lyftes från mina axlar. Aja, jag skiter i att ni är trött på att höra om hur jag klarade tentan, min blogg och mina nyheter. Puss på er! Hahahahaaaaa!

Kommentarer


Publiceras ej