Konstigheter.

Okej, en sjuk grej hände nyss.
Jag stod i kassan när det kommer fram en kvinna som verkar lite konstig. Hon börjar prata med mig och säger:
-Hej! Dom tog mina barn, dom tog mina barn för 7 år sedan, dom lurade av mig barnen. Sen dog två av pojkarna också, en dog i hjärntumör och en i hjärtsjukdom. Hemskt va?

-Öhm...Ja..

-Ja, sen har jag inget busskort heller.

-Okej? Du kanske ska skaffa ett sånt då.

-Ja, var skaffar man ett sånt då?

-På Navet inne i stan.

-Jaha, hejdå!

Bäst var när hon säger att hon inte ens har ett busskort, som att det var det värsta i hennes liv.

Sen hände en sjuk grej igår. Jag stod i kassan och Max och Malin var här. Max handlade någon dricka och skulle få en femma tillbaka. Jag flippade upp femman i luften mot honom, men han tog inte emot den, istället hamnade den rätt ner i hans myntficka på jeansen (ni vet den minsta fickan som sitter i fickan). Miracle!
Jag borde ha köpt en lott den dagen, men det gjorde jag inte.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-09-12 16:35:37

Haha, vad coolt! Men hans jeans sitter inte allt för tajt, på mig hade det varit omöjligt!!! Haha! =)

Postat av: malin

Publicerad 2008-09-12 22:14:05

det är inte för sent att köpa trisslotten nu ;)

Postat av: Cisi

Publicerad 2008-09-12 22:57:35

Se så spännande de är att jobba i kassan på Siba!!! :D me waaant. Haha skoja!

Straange :o

Postat av: malin

Publicerad 2008-09-14 18:19:01

Tack :) ja det hoppas jag med, jobbet är till början av december så jag kommer ju finnar där i jul :)


Publiceras ej