Klantigt värre.

Det har gått jättebra för Patrik på provet, MVG sa läraren. Han har en dag till att göra prov sen är det klart för den här gången. Jag är så stolt över honom. fast han gjorde en tabbe idag när vi for på Birsta efter provet. Vi hade handlat på IKEA och skulle lämna vagnen, tror ni inte han glömmer nycklarna i vagnen och vi for ju hem också. När vi skulle låsa upp dörren upptäcker han det, så sjukt klantigt! Så det var bara att fara tillbaka. Fanns ju inga nycklar kvar där eller, inte heller inne på IKEA, så han skulle ringa dom ikväll och kolla om dom kommit in. Så det var bara att fara hem igen. Lite småirriterad, svar ja.


Harry Potter och jag.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-09-03 19:44:10

Haha, man kan väl inte komma ihåg allt heller! Vad kul att det gick så bra iaf.

Jo då, jag har ett roligt jobb, men även stressigt. Man har ju lite krav på sig.

Idag har jag smaskat surströmming efter jobbet =P

Du kommer nog snart på något du vill bli. Hälsa arbetskamraterna =)

Kram!

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-04 11:02:02

Det ligger på storgatan, tror det är mittemot invito, italienska restaurangen. Barista har alltid långa köer men det fanns faktiskt gott om plats när vi var där ändå. fikat var säkert helt ok, jag tog en lunch bestående av nån macka inkl varm dryck (chailatte, gött =P) för 62:-. Samma pris som alla andra ställen med andra ord..

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-04 11:02:19

vad gör patrik för prover förresten?

Postat av: Putte

Publicerad 2008-09-07 16:35:26

åh nej det är inte en lösnäsa på domdär glasögonen som de bruka va, det är min riktiga näsa :P



Jag pluggar till elektriker tina


Publiceras ej