Insomnia.

Nyss haft lunch, mätt som ett as. Inatt blev det ungefär 0 timmars sömn, väcktes av minsta lilla ljud hela tiden. Somnade dessutom skitsent också. Jag har insomnia varje gång jag har varit ledig och ska jobba. Vet inte om jag stressar upp mig inför jobbet eller vad jag gör, eftersom jag har samma problem varje gång. Vad finns det för tips för att relaxa innan man ska sova?

En hemsk sak kanske kommer att hända här på jobbet, men jag hoppas hoppas hoppas att det inte blir så. Händer det, blir jag fruktansvärt less.

Filmtips: Son of Rambow, handlar om två pojkar som ska göra en film om Rambos son. Utspelar sig på 80-talet ser det ut som i filmen. Riktigt bra faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Svägersk

Publicerad 2008-09-15 21:39:17

Vadå för hemskt??!

Postat av: Svägersk igen...

Publicerad 2008-09-15 21:40:42

En långpromiz innan sängång är bra! å titta inte på tv innan du ska sova... lättare sagt än gjort :)

Postat av: malin

Publicerad 2008-09-16 19:48:00

vadå för hemskt? :O fill me in please?! :O


Publiceras ej