Tunga ögonlock...

Tydligen så får min chef göra som han vill, jag frågade om det var olagligt med kollektivbestraffning eller att dra pengar från våra konton. Han sa att han fick göra det,  men att han hoppades att det inte behövde gå så långt. Vad jag tycker och tänker ska jag inte ta upp här, låt oss säga att glädjen är obefintlig.

Tänk att det kan gå så fel för mig, men man lär sig av sina misstag antar jag? Normalt sätt är jag den gladaste personen som finns, har alltid ett skämt i rockärmen, men nu är jag deprimerad, trött och less jämt. Det tar på krafterna kan jag säga. Min energi är som bortblåst. Sover fruktansvärt dåligt, sover otroligt länge när jag väl är ledig. Jag hoppas att jag får en god nyhet snart, annars vet jag inte vad jag kommer göra.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-08 17:51:09

Jag ä lägst...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-09 16:05:30

Jag är lägre än allt lägsta...osså är jag ARG! känner mig som boottenskrapet ett dass...

Postat av: Angen

Publicerad 2008-10-09 23:10:05

har du pratat med facket ang det där?

annars tycker ja du ska göra de =)

kram

Postat av: malin

Publicerad 2008-10-11 19:11:46

Upp med hakan, du klarar av allt tjejen :) Även om chefen kanske har konstiga idéer och allt verkar piss så kommer det nog ordna sig :) Hörde btw att han hade diskuterat med er på morgonmötet angående om jag skulle få vara kvar eller inte...intressant :D ;)hehe


Publiceras ej