Updates.

Allt gick bra med däcket. Jag for på OK och Janni jobbade den dagen så han hjälpte mig med däcket, men han tog ut en av pinnbultarna och sa att jag skulle köpa en ny så skulle han hjälpa mig med det. Kostade ingenting heller, så jag är väldigt tacksam. Brorsan ska till Kuben på fredag också, så han lovade att han skulle köpa nya pinnbultar åt mig. Så just nu kör jag med tre bultar.

Patrik har gjort prov idag, så det ska bli spännande att se om han spikade det som han sa han skulle göra idag.

Efter jobbet ska jag till Patriks mamma, för André fyller år. Då blir det prinsesstårta och kaffe, mumma! Nu längtar jag hem!

Hej då!

Kommentarer

Postat av: Hilal

Publicerad 2008-11-03 09:07:04

Godmorgon söta du! :)

Hoppas allt är bra med dig? :)

Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-11-05 13:01:08

Hej! Du vet vad Micke gjort, han krockade ju med MC:n för fyra år sedan, rejält förstört ben efter det =(

Hur har din halloween varit då?



Kram

Postat av: Angen

Publicerad 2008-11-05 20:30:56

ska vi slå till å käka julbord något? =)

Postat av: Tea

Publicerad 2008-11-05 20:45:58

Hello! Nu tycker jag att du har blivit lite slarvig med uppdateringen! Vill ju veta vad som händer i ditt liv =) Kram


Publiceras ej