This is why...

Ska fara till Stockholm imorgon på kassaträff. Tycker det ska bli enormt jobbigt. Ser inte fram emot det alls. Hatar att fara själv på saker jag inte har en susning om. Måste bo på hotell själv, äta frukost själv, köra bil själv, hitta rätt själv. Hua, stress, stress, stress! Jag vet inte hur jag ska somna inatt men...
Suck och stön, kanske hade varit bättre om Rebecca farit istället för mig. Hm... Jag var dum som inte sa till i tid. Nu är det försent.

Allt jag skriver i bloggen är negativt, jag har en period i mitt liv där det mesta är skit just nu. Allt utom mitt hemmaliv. Det är det som håller mig vid liv just nu, att jag har en karl som väntar på mig när jag kommer hem, som jag älskar mest i hela världen (ja, mamma och lillebror också förstås). Jag mår bra här hemma, så alla som tycker jag är lat eller nåt för att jag inte lämnar lägenheten, detta är varför. I'm sick and tired. Hoppas ni har förståelse över detta, därför jag är trött och slut hela tiden, dåligt humör jämt.

I will be back...


Kärlek.

Kommentarer


Publiceras ej